קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

כריך טונה Ahi

כריך טונה Ahi
כריך טונה Ahi דורש על 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה עד 57 גר' של חלבון, 80 גרם של שומן, וסך הכל 1146 קלוריות. אם יש לכם wasabi, להתענג, לחם כפריוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, הוא מובא אליך על ידי SippitySup. נסו כריך טונה ניסואז עם כריך Thins®, כריך טונה Ahi, ו כריך טונה חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסננים את הדגים המעושנים של כל נוזל מוסיפים אותו לקערת ערבוב ומועכים אותו עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגים מעושניםדגים מעושנים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מערבבים בwasabi, מיונז, חומץ, רליש, מלח, פלפל, מפרץ הישן. ודא שזה די נוזלי פחות שמנת מאשר המיונז לבד. טעם להתאים תיבול.הכן אמבט קרח.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
ווסאביווסאבי
(צינור גדול)(צינור גדול)
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
3
מחממים מחבת שאינה מקל על חום בינוני גבוה. עונה Ahi גם משני הצדדים, להניח את הסטייקים במחבת, הם צריכים לרחוש. לצרוב אותם מהר, על 2 דקות לכל צד. הורידו אותם מהחום כשהמרכז עדיין אדום, ומיד הטביעו אותו באמבט הקרח למשך כדקה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
הסר את הדג ולייבש אותו ביסודיות. כאשר Ahi הוא מגניב, להשתמש בסכין חדה מאוד לחתוך את הדגים לחתיכות אפילו למדי פחות מרובע אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
5
מוסיפים את קוביות הטונה, מיץ לימון, סלרי ועירית לתערובת הרוטב עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
6
מגישים אותו ככריך על טוסט עם חסה ועגבניה, או כסלט עם הטוסט בצד.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים

מרכיבים

2ahi טונה סטייקים (ארה ahi טונה סטייקים (ארה " ב yellowfin האטלנטי)2נתחי טונה אמריקניים עם טונה צהובת סנפיר אטלנטית.נתחי טונה אמריקניים עם טונה צהובת סנפיר אטלנטית.2ביוןסלרי, לחתוך לקוביות 1/4 אינץסלרי, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ2ביוןסלרי, לחתוך ¼ אינץ 'קוביות גבעולי סלרי, לחתוך לתוך ¼ אינץ' קוביותסלרי, לחתוך ¼ אינץ 'קוביות גבעולי סלרי, לחתוך לתוך ¼ אינץ' קוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית, טחון היטבעירית, טחון היטב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית, טחון היטבעירית, טחון היטב99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דגים מעושנים כגון פורל, מקרל או הרינגדגים מעושנים כגון פורל, מקרל או הרינג99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת דגים מעושנים כגון פורל, מקרל או הרינגחבילת דגים מעושנים כגון פורל, מקרל או הרינג1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז8פרוסותלחם כפרי, קלוי קלותלחם כפרי, קלוי קלות8פרוסותלחם כפרי, קלוי קלותלחם כפרי, קלוי קלות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)ווסאביווסאבי2(יכול להיות או להרחיק)ווסאביווסאבי

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה אהי. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, "בשרני" דגים כמו טונה ahi בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם שלך ahi tunan מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות Maddalena מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.