קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות19
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

כריך סלט טונה גורמה

כריך סלט טונה גורמה
כריך סלט טונה גורמה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 369 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לך בצל ירוק, רוטב ווסטרשייר, צלפים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 64%. נסו כריך סלט טונה, כריך סלט טונה, ו כריך סלט טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב, לשלב טונה, בצל ירוק, סלרי, זיתים ירוקים, צלפים ושקדים. בקערה קטנה, להקציף יחד מיונז, שמנת חמוצה ורוטב ווסטרשייר; לערבב לתוך טונה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
בצל ירוקבצל ירוק
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שקדיםשקדים
צלפיםצלפים
סלריסלרי
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
2
מגישים בין פרוסות לחם עם חסה.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
לחםלחם

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות לה ג ' וטה האוול Merlot הר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.