קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

כריך שפמנון עם רמולד

כריך שפמנון עם רמולד
צריך מנה עיקרית פסקטרית? כריך שפמנון עם רמולד יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 55 גרם חלבון, 269 גרם שומן, ובסך הכל של 3049 קלוריות. המתכון הזה מכסה 45% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, עגבניות, פלפל קאיין הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. הציון הזה מוצק. נסו שפמנון מטוגן מקמח תירס עם ר ' מולדה, עוגות שפמנון קייג'ון עם רמולד, ו אצבעות שפמנון עם רוטב רמולדה של קייג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
לרימולד: בקערת ערבוב בינונית מקציפים יחד את הקטשופ, המאיו, החומץ, הצלפים והחזרת. לאחר מכן מוסיפים את סלרי, בצל ואנשובי לתערובת לעיל. לאחר מכן מוסיפים את החרדל היבש, הפפריקה, תערובת המלח/פלפל והקאיין.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
חזרתחזרת
אנשוביאנשובי
RemouladeRemoulade
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מערבבים היטב ומאחסנים עד 7 ימים. הטוב ביותר להכין 1 יום מראש ולא פירה או דופק את הירקות, הם צריכים להיות יד לחתוך.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמאיו או איולי מתוןמאיו או איולי מתון4אנשובי, שטוף וטחוןאנשובי, שטוף וטחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה, להרמת כוסיתחמאה, להרמת כוסית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, מנוקז וטחוןצלפים, מנוקז וטחון567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנוןפילה שפמנון2(חוֹרֶף)סלרי טחון דקסלרי טחון דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס גסקמח תירס גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשטיפת ביצים (חלקים שווים חלב וביצה)שטיפת ביצים (חלקים שווים חלב וביצה)0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות2(יכול להיות או להרחיק)חזרת מוכנהחזרת מוכנה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1(יכול להיות או להרחיק)תערובת מלח/ פלפל כשרהתערובת מלח/ פלפל כשרה11 קילו קישואים,חרדל אנגלי יבשחרדל אנגלי יבש11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק2(חוֹרֶף)בצל אדום טחון דקבצל אדום טחון דק3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרומיין מגורררומיין מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה מתובל עם 1 כפית תבלין קג'וןקמח לכל מטרה מתובל עם 1 כפית תבלין קג'ון4לחמניות בריוש או קייזר בגודל 6 אינץ'לחמניות בריוש או קייזר בגודל 6 אינץ'8פרוסותעגבניותעגבניות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות עבור שפמנון. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אספרטו פינו גריגיו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריגיו
אספרטו פינו גריגיו
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן וקליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.צדדי להפליא. מצוין כאפרטיף והשלמה מושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תיהנו מצונן היטב.