קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות4
מגזין

כריכי בשר מרושלים עם קשיות בצל מאווי

כריכי בשר מרושלים עם קשיות בצל מאווי
המתכון סלופי ג'ו עם קשיות בצל מאווי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 300 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם לחמניות הוואי, חזיר טחון, חרדל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו Chori-Joes מרושל (Chorizo מרושל Joes), רגשני ג'ו (בן דוד חסר בשר של סלופי ג' ו) (יום שני ללא בשר), ו מטבל בצל מאווי מקורמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הכן את הכריכים מרושלים: במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, לשלב את שמן קנולה, פלפלים, חלפיניו ובצל; לבשל במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שמן קנולהשמן קנולה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבשר והחזיר; מבשלים היטב, מפרקים את הבשר כפי שהוא חומים.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
חזירחזיר
4
תוסיף את השום. בהתאם לכמות השומן שיורית, ייתכן שיהיה עליך לנקז חלק מהשומן מהמחבת. Deglaze עם היין האדום, ולאחר מכן מערבבים את שאר מרכיבי ג ' ו מרושלים (למעט לחמניות) ומתבשלים עם 1 כף כל מלח ופלפל טחון טרי. להפחית את החום ומבשלים במשך 20 עד 30 דקות. אם הרוטב מקבל עבה מדי כפי שהוא רותח, להוסיף עד 1 כוס מים כדי להתאים את העקביות. טוסט הלחמניות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
יין אדוםיין אדום
שוםשום
גלולגלול
רוטברוטב
טוסטטוסט
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
בינתיים, להכין את קשיות בצל: בסיר רוטב בינוני, לחמם את השמן ל 350 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
לטאטא את הביצה וחלב בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
מערבבים את הקמח, פלפל קאיין, פפריקה, אבקת שום, 1 כף מלח 1 כפית פלפל טחון טרי בקערה בינונית אחרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פפריקהפפריקה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
חותכים את הבצל לשניים, ואז לחתוך לתוך 1 אינץ ' עבה חצי טבעות; להפריד לחתיכות קצרות דמוי קש.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
שתיית קשיותשתיית קשיות
9
מוסיפים לתערובת החלב להשרות.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
10
לאחר השמן חם מספיק, להסיר את הבצל מתערובת החלב, לנער את עודף לדלות בתערובת הקמח, 4 או 5 חתיכות בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
11
מוסיפים לסיר ומטגנים עד חום זהוב; מעבירים מגבות נייר לניקוז.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
סירסיר
12
מגישים את הכריכים מרושלים על לחמניות קלוי העליון עם קשיות בצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
גלולגלול
13
צילום: ג ' יימס בייגרי

מרכיבים

3(חוֹרֶף)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1פלפל ירוק, זרע וקוביותפלפל ירוק, זרע וקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון24גלילי סליידר או לחמניות הוואי מתוקותגלילי סליידר או לחמניות הוואי מתוקות1פלפל חלפיניו, זרע, משונן וחתוך לקוביותפלפל חלפיניו, זרע, משונן וחתוך לקוביות24ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1פלפל אדום, זרע וקוביותפלפל אדום, זרע וקוביות1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר24ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר או ים ופלפל טחון טרימלח כשר או ים ופלפל טחון טרי1בצל מתוק (מאווי או Vidalia)בצל מתוק (מאווי או Vidalia)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר