קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

כריכי גלידת קוקוס קלויים

כריכי גלידת קוקוס קלויים
מתכון זה מספק 1 מנות. עם 260 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור קיץ. אם יש לכם קרקרים גרהם, פתיתי קוקוס, גלידת vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: קוקוס קלוי קר לחלוט Banananan גלידה, כריכי גלידת בננה קוקוס קלויים {GF} {DF}, ו עוגות קרם קוקוס עם ציפוי גבינת שמנת קוקוס קלוי.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.