קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

כריכי דג הליבוט בגריל ברוטב טרטר

כריכי דג הליבוט בגריל ברוטב טרטר
כריכי דג הליבוט בגריל עם רוטב טרטר הוא pescatarian ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 1175 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 69 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %59 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אנדיב, שמיר, חמוצים להתענגוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. עם כפית ציון של 87% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: כריכי הליבוט עם רוטב טרטר חריף, דג הליבוט מקלות עם שמיר-קלפר רוטב טרטר, ו כריכי דג מצופה בקמח תירס ברוטב טרטר מפרץ ישן.

הוראות

1
מחממים nonstick או היטב מתובל ברזל יצוק מחבת על חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
2
טפטוף חתיכות הליבוט עם שמן, ואז מתבלים עם מרתיחים סרטן תיבול, מלח ופלפל. גריל על מחבת חמה 4 או 5 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
מלח ופלפלמלח ופלפל
הליבוטהליבוט
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
3
מניחים חמאה מומסת בצלחת קטנה ומוסיפים מיץ של 1/2 לימון.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מיץמיץ
לימוןלימון
4
מערבבים את כל החומרים לרוטב טרטר בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
טוסט קל לחמניות על מחבת גריל לאחר הדג מוסר.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
גלולגלול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
6
כדי להרכיב, מברשת תחתיות לחמניה ודגים עם חמאת לימון. דגים למעלה עם עגבניות וחסה ומרח את צמרות לחמניה עם רוטב טרטר, ולאחר מכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
חסהחסה
חמאהחמאה
עגבנייהעגבנייה
לימוןלימון
דגיםדגים
גלולגלול
7
מגישים עם סלט אספרגוס וצ ' יפס מהודר.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
צ ' יפסצ ' יפס
8
חום שאלוט ושמן ב מיקרוגל בטוח צלחת מכוסה במשך 30 שניות או במחבת קטנה על הכיריים על אש נמוכה בינונית במשך 5 דקות. אפשר לנפט להתקרר בחזרה לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
כירייםכיריים
מחבתמחבת
9
החזק חנית של אספרגוס בכל קצה ולשבור אותו. החנית נשברת היכן שהחוליות העדינות פוגשות את הישבנים הקשים. קו החנית השבורה עם החבילה של אספרגוס ניקה.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
10
חותכים את החניתות באמצעות קו מנחה של החנית התיז. Par להרתיח את צמרות אספרגוס ב 1 אינץ מים רותחים מכוסה במשך 3 עד 5 דקות. קריר מתחת למים זורמים ומתנקז.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
מיםמים
11
חותכים אספרגוס לחתיכות 1 אינץ ' בזווית ולהוסיף לקערה.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
מערבבים קצוצים, אספרגוס מבושל עם אנדיב מגורר, פלפל אדום, פסטה מבושלת, אפונה ירוקה ופטרוזיליה קצוצה. האפונה תפשיר כשתזרוק סלט.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
אפונהאפונה
אספרגוסאספרגוס
פטרוזיליהפטרוזיליה
אנדיבאנדיב
13
יוצקים חומץ לקערה קטנה ומקציפים בשמן שאלוט מקורר.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חומץחומץ
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
14
יוצקים רוטב על סלט וזורקים. סלט העונה עם מלח ופלפל, לטעמך ולזרוק שוב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
15
זמן הכנה: 10 דקות
16
זמן בישול: 20 דקות, חופפים, כולל פסטה
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
17
קלות ההכנה: קלה

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס, חניתות דקותאספרגוס, חניתות דקות4עליםעלה ירוק או חסה בוסטוןעלה ירוק או חסה בוסטון2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה10להבים עירית טרי, קצוץ או 2 בצל ירוק דק פרוס דקלהבים עירית טרי, קצוץ או 2 בצל ירוק דק פרוס דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטת עניבת פרפר, farfalle, מבושל אל דנטה מקוררפסטת עניבת פרפר, farfalle, מבושל אל דנטה מקורר21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)4לחמניות פריך, פיצוללחמניות פריך, פיצול2עולש, קורד ופרוס דקעולש, קורד ופרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, כמה חופניםפטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, כמה חופנים2(חוֹרֶף)שמיר טרי וקצוץשמיר טרי וקצוץ567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הליבוט טרי, לחתוך 4 מנות, 4 עד 6 אונקיות כל, 1 אינץ עבההליבוט טרי, לחתוך 4 מנות, 4 עד 6 אונקיות כל, 1 אינץ עבה1לימון, juicedלימון, juiced796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זהשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זה4ריבס, קצוץ טרי או קפואירקות או שמן זית, לטפטוףירקות או שמן זית, לטפטוף2(חוֹרֶף)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה3טיפותמעט רוטב פלפל קאייןמעט רוטב פלפל קאיין1שמיר או מלפפון חמוץ למחצה, קצוץ דקשמיר או מלפפון חמוץ למחצה, קצוץ דק1תיקצ'יפס גורמה, מותג מועדף טרה צ' יפס יוקון זהב בצל ושום טעםצ'יפס גורמה, מותג מועדף טרה צ' יפס יוקון זהב בצל ושום טעם1smallsפלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז או מיונז שומן מופחתמיונז או מיונז שומן מופחת4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1קטןשאלות או 1/2 שאלות גדולות, קצוץ דקשאלות או 1/2 שאלות גדולות, קצוץ דק2(חוֹרֶף)חמוץ מתוק להתענגחמוץ מתוק להתענג1גדולעגבניות בשלות, פרוסותעגבניות בשלות, פרוסות3(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.