קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

כריכי סלט שרימפס מתובלים

כריכי סלט שרימפס מתובלים
כריכי סלט שרימפס מתובלים מיני דורש כ 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 175 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. גשו לסופר וקנו שרימפס, סוכר, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, עם כפית ציון של 18% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. נסו סרטן בגריל ושרימפס מיני כריכים, עוף חווה מתובל ומרק פסטה עם כריכי גבינה בגריל מיני, ו מיני שרימפס מתובל פו בנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
12 מיני לחמניות ארוחת ערב רכות, קלוי
מרכיבים שתצטרך
לחמניות ארוחת ערבלחמניות ארוחת ערב
2
במחבת סאוט, מעל חום בינוני, מוסיפים את שמן הזית. מתבלים את השרימפס במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את השרימפס למחבת ומבשלים בערך 2 דקות בכל צד. שים במקרר כדי להירגע.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
בקערה גדולה, מערבבים את שאר החומרים ומניחים בצד. לאחר השרימפס הם מגניבים, לחתוך לחתיכות ולהוסיף לרוטב המיונז. מכסים ומקררים כדי להירגע. שים כמויות שוות של סלט שרימפס על הלחמניות העליון עם ריבת בצל מתוקה.
מרכיבים שתצטרך
בצל מתוקבצל מתוק
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין1מעקבסלרי, טחוןסלרי, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית קצוצהעירית קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס1חלפיניו, טחוןחלפיניו, טחון1לימון, juicedלימון, juiced11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים1צביטהצבוט פלפלצבוט פלפל2בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1שאלוט, טחוןשאלוט, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(16-20 ספירה) שרימפס גדול, מופגז ו deveined(16-20 ספירה) שרימפס גדול, מופגז ו deveined1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1( חצילים)בסיר מוסיפים את הבצלים, החומץ, היין, הסוכר והמלח והפלפל. מבשלים על אש נמוכה עד מופחת בחצי. הנוזל יהפוך לסירופי. מערבבים במיץ לימון ומתבלים עם יותר מלח ופלפל, במידת הצורךבסיר מוסיפים את הבצלים, החומץ, היין, הסוכר והמלח והפלפל. מבשלים על אש נמוכה עד מופחת בחצי. הנוזל יהפוך לסירופי. מערבבים במיץ לימון ומתבלים עם יותר מלח ופלפל, במידת הצורך12ריבס, קצוץ טרי או קפואכאשר מוכן לשרתכאשר מוכן לשרת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.