קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

כריכי עוגת סרטנים

כריכי עוגת סרטנים
כריכי עוגת סרטן הוא ללא חלב ופסקאטרי מנה עיקרית. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 23 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל של 455 קלוריות. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.6 דולר למנה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. גשו לסופר וקנו סרטנים, עלי חסה, ביצה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! בראוניז חמאת בוטנים עשה מצית כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: כריכי עוגת סרטנים, כריכי עוגת סרטנים מוערמים כפולים עם אבוקדו ובייקון, ו כריכי הסרטנים הטובים ביותר אי פעם.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את הסרטן, קרקרים כתוש, בצל ופלפל ירוק. בקערה קטנה שלבו את המיונז, הביצה, המלח, החרדל, רוטב ווסטרשייר, מיץ הלימון ואבקת השום. מערבבים לתערובת סרטנים עד לקבלת תערובת אחידה. מעצבים לשישה 3 אינץ'. קציצות; מעיל עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
לכריכהלכריכה
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
סרטןסרטן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
במחבת גדולה מטגנים קציצות בשמן 5 דקות מכל צד או עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים על לחמניות עם חסה, עגבנייה ובצל אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

מרכיבים

510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) בשר סרטנים, סחוט, flaked והסחוס הוסרפחיות כל) בשר סרטנים, סחוט, flaked והסחוס הוסר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים בטעם חמאה כתוש (כ -10 קרקרים)קרקרים בטעם חמאה כתוש (כ -10 קרקרים)1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,חרדל טחוןחרדל טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1השארפרוסות עגבניות ובצל חסה, לא חובהפרוסות עגבניות ובצל חסה, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6לחמניות קשות, פיצוללחמניות קשות, פיצול11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות פולי ן יקב סטא. ריטה הילס שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה
פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה
כרם ראנצ ' ו סנטה רוזה נתפס במקור כמיקרו-כרמים בודדים שתוחמו ל -59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, כיתה, שורש ושיבוט. ראנצ ' ו סנטה רוזה מייצר יינות עשירים ומשיי להפליא.