קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

לאכול במשך שמונה דולרים: אפונה שחורה ועשבי תיבול

לאכול במשך שמונה דולרים: אפונה שחורה ועשבי תיבול
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? לאכול במשך שמונה דולרים: אפונה שחורה ועשבי תיבול יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 148 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צ'ילה, אורגנו, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: אפונה שחורה וירוקים, Black Eyed Peas & Collard Greens, ו New Years Black Eyed Peas And Greens.

הוראות

1
לקטוף מעל האפונה שחורי עיניים, לשטוף, ולנקז. בסיר גדול, להביא את האפונה 4 1/2 כוסות מים לרתיחה. מכסים, הופכים את החום לנמוך, ומבשלים בעדינות עד שהאפונה רכה. הזמן זה לוקח יכול להשתנות במידה רבה, מ 20 עד 40 דקות או יותר, אז להתחיל לבדוק מוקדם.
מרכיבים שתצטרך
2
שים את השמן במחבת גדולה או בסיר עמוק וחום מעל להבה בינונית גבוהה. כאשר חם, להוסיף את צ ' ילה ומערבבים פעם אחת; ואז להוסיף את השום ומערבבים פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים את האפונה עם כל נוזל הבישול שלהם לתוך מחבת השמן ומוסיפים את עלי המפרץ, אורגנו, טימין, פפריקה ומלח. מערבבים לערבב ולהביא לרתיחה. מבשלים בעדינות, חשוף, על אש נמוכה במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים חם.