קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

לומי לומי סלמון

לומי לומי סלמון
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. גשו לסופר וקנו עירית, עגבניות, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סלט סלמון בסגנון טקסס לומי לומי לומי, סלמון מלוח וסלט עגבניות עם בצל (Aka Lomi Lomi סלמון, ו לומי לומי סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
הוסף הכל מלבד עירית בקערה ולעבוד יחד עם האצבעות שלך, לשבור את החתיכות של סלמון כמו שאתה הולך. צריך להיות מספיק מלח מהסלמון, אבל להוסיף יותר אם הוא צריך את זה.
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מוסיפים את העירית הקצוצה ומערבבים. אפשר לו לנוח לפחות שעה ולשרת
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.