קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

לזניה בסיר קרוק

לזניה בסיר קרוק
לזניה סיר קרוק עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 443 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חזה הודו טחון, אטריות לזניה, גבינת מוצרלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-10 דקות. מתכונים דומים: מרק תירס בסיר קרוק, סיר חרס שעועית אדומה ואורז, ו עוגת אפרסקים סיר קרוק + וידאו.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.