קושימומחה
מוכן ב1 ש, 26 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

לזניה טורקיה של אינה גרטן

לזניה טורקיה של אינה גרטן
אף פעם לא יכולים להיות יותר מדי מתכונים עיקריים, אז תנו לאינא גארטן טורקיה לנסות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 694 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לכם עלי בזיליקום, מלח כשר, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. נסו לזניה של Ina Garten, הודו של Ina Garten, נקניק, ו Prosciutto כדורי בשר, ו ממרח אבוקדו של Ina Garten (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום, קצוציםעלי בזיליקום, קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1גדול במיוחדX ביצה אקסטרה גדול, מוכה קלותX ביצה אקסטרה גדול, מוכה קלות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה, פרוסה דקמוצרלה טרייה, פרוסה דק3שיני שום x, טחוןשיני שום x, טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים מוקרמת, מתפוררתגבינת עיזים מוקרמת, מתפוררת680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הודו איטלקי מתוק, תרמילים הוסרונקניק הודו איטלקי מתוק, תרמילים הוסרו2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניהאטריות לזניה2(חוֹרֶף)שמן זיתשמן זית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמז'ן מגוררת, בתוספת 1/3 כוס לפיזורפרמז'ן מגוררת, בתוספת 1/3 כוס לפיזור11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתוש, לפי הטעם (אני משתמש בערך חציפתיתי פלפל אדום כתוש, לפי הטעם (אני משתמש בערך חצי425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות מחית עגבניותעגבניות מרוסקות מחית עגבניות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב, קצוץ (1 בצל)בצל צהוב, קצוץ (1 בצל)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Spalletti קיאנטי מילואים Poggio Reale. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.