קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

לזניה מרגריט

לזניה מרגריט
לזניה Margherite דורש בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 492 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. גשו לסופר וקנו אטריות לזניה לא מבושלות, חצי קרטון-גבינת ריקוטה דל שומן, בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. מתכונים דומים: לזניה ירקות עם סדינים לזניה תוצרת בית (ללא מכונת פסטה), לזניה דה פולו קון Champiñones (לזניה עוף ופטריות), ו לזניה של אנג'לינה Di Carnevale (לזניה לקרנבל).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מורחים רוטב פסטה 1/2 כוס בתחתית צלחת אפייה מרובעת 8 אינץ ' מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
רוטב פסטהרוטב פסטה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מערבבים ריקוטה, בזיליקום 1/3 כוס, פלפל אדום כתוש, ומלח. מסדרים 2 אטריות מעל רוטב; למעלה עם תערובת 1 כוס ריקוטה ורוטב 3/4 כוס. חזור על שכבות, מסתיים עם אטריות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פסטהפסטה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
מלחמלח
4
מורחים את הרוטב שנותר על אטריות. מכסים ואופים ב 450 במשך 25 דקות או עד אטריות מכרז ורוטב הוא מבעבע. לחשוף לזניה, ומעל עם פרמזן ו 2 כפות בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
רוטברוטב
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים לזניה 5 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בואו לעמוד 5 דקות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין