קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

לזניית רביולי הבישול האיטי של רנדי

לזניית רביולי הבישול האיטי של רנדי
הלזניה הרביולי האיטית של רנדי יכולה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 574 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. . לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו פלפל, מלח, תיבול ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. וזה די טוב. נסו Slow-Cooker קיצור רביולי לזניה, רביולי פיצה בישול איטי לערבב, ו מרק רביולי בישול איטי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

רביולי עובד ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו, ורדיקיו. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casan אמה קיאנטי Classico. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.