קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות1
ציון בריאות82
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם בננה קוקה קולה

לחם בננה קוקה קולה
לחם בננה של קוקה קולה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון של ארוחת הבוקר שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 6137 קלוריות, 88 גרם חלבון ו 212 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %78 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, קמח, וניל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. וזה נהדר. מתכונים דומים: אורז עם קוקה-קולאן וצימוקים (Arroz con Coca-קולה Y Pasas), אורז עם קוקה קולה (ARROZ CON COCA-קולה), ו קאפקייק קוקה קולה עם ציפוי קוקה קולאן.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג את הקינוח עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.