קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות3
ציון בריאות24
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם דלעת עם פצפוצי שוקולד

לחם דלעת עם פצפוצי שוקולד
לחם דלעת פצפוצי שוקולד יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 3 . מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 51 גרם של שומן, וסך הכל 1917 קלוריות. גשו לסופר וקנו קינמון טחון, מחית דלעת, ביצים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: לחם שוקולד צ'יפס דלעת, לחם דלעת עם פצפוצי שוקולד, ו לחם שוקולד צ'יפס דלעת.

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 177°. גריז וקמח שלוש פחיות קפה בגודל 1 קילו, או שלוש כיכר 9×5 אינץ pans.In קערה גדולה, לשלב את הסוכר, דלעת, שמן, מים וביצים. הכה עד חלקה.מערבבים בקמח, קינמון, אגוז מוסקט, סודה לשתייה ומלח.מקפלים בשוקולד צ ' יפס ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(קיבלר)(קיבלר)
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה
2
יוצקים את הבלילה לתוך פחיות או מחבתות כיכר – הם צריכים להיות על 1/2 עד 3/4 מלא.
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
3
אופים במשך 1 שעה, או עד סכין מוכנס לתוך מרכז כיכר אחת, יוצא נקי.מגניב על מדפים תיל לפני הסרת פחיות או מחבתות להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מחית דלעתמחית דלעת4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיני חלב ללא שבבי שוקולד חצי מתוק (כגון ליהנות מהחיים)מיני חלב ללא שבבי שוקולד חצי מתוק (כגון ליהנות מהחיים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (או שמן אפייה)שמן צמחי (או שמן אפייה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים (אופציונלי, להשמיט ללא אגוז)אגוזי מלך קצוצים (אופציונלי, להשמיט ללא אגוז)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבן (ראה הערות לעיל עבור אפשרות סוכר מזוקק פחות)סוכר לבן (ראה הערות לעיל עבור אפשרות סוכר מזוקק פחות)