קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

לחם הסודה האירי הבלתי עטוף של סבתא

לחם הסודה האירי הבלתי עטוף של סבתא
לחם הסודה האירי הבלתי עטוף של סבתא יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון של ארוחת הבוקר שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 143 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לך אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום פטריק הקדוש יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. . נסו לחם הסודה האירי של סבתא דולורס, תבשיל אירי עם לחם סודה אירי {סיר חרס}, ו וידוי # 56: אני חלק אירי וחלק מטורף ... לחם סודה Wheaten אירי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת חשמלית או מחבת ומטגנים עד לגובה בינוני, כ 350 מעלות F (175 מעלות C). מערבבים את הקמח, מלח, אבקת אפייה וסודה לשתייה יחד בקערה גדולה עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מערבבים בחמאה, 1/2 כוס בכל פעם, עד שהתערובת יוצרת כדור דביק מאוד של בצק. להפוך את הבצק החוצה על משטח משוריין היטב, ללוש בעדינות 8 עד 10 פעמים. לטפוח את הבצק לעיגול בעובי 1 1/2 אינץ', ולחתוך את המעגל לרבעים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
בצקבצק
3
מניחים את הפרוסות על המחבת מראש ומבשלים עד הקרקעית הוא חום זהוב, על 15 דקות; להתהפך ולבשל את הצד השני עד הזהב, עוד 10 עד 15 דקות. קיסם מוכנס לתוך מרכז טריז צריך לצאת נקי. לעמוד את הפרוסות על מתלה חוט כדי להתקרר, ואז לחתוך כל טריז לשניים לחתוך אופקית להגשה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת