קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות20
מגזין

לחם חיטה לבבי

לחם חיטה לבבי
מתאים ל-14 מנות. מנה אחת מכילה 97 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. אם יש לכם קפה חזק, שיכר של גינס, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. נסו לביבות דבש מחיטה מלאה פנקייק, נקניק עוף לבבי, פלפל קלוי & מרק חיטה מלאה Orzo, ו לחם מחיטה מלאה דבש: חיטה סדוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קפה ומוצק בקערה גדולה. ממיסים שמרים בתערובת קפה; לתת לעמוד 5 דקות. בעדינות כפית קמח מלא לתוך כוס מדידה יבשה; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
קפהקפה
סטאוטסטאוט
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
קערהקערה
2
מוסיפים קמח מחיטה מלאה ונבט חיטה לתערובת שמרים; מערבבים היטב כדי לשלב. לכסות ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות כדי ליצור ספוג (תערובת תעלה מעט בועות ייווצר על פני השטח).
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
נבט חיטהנבט חיטה
שמריםשמרים
3
בעדינות כפית את קמח הלחם לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין. מערבבים 1 1/4 כוסות קמח לחם ומלח לתוך ספוג; מערבבים עד בצורת בצק רך. להפוך את הבצק החוצה על משטח מקומח. ללוש עד חלקה ואלסטית (כ 8 דקות); להוסיף מספיק קמח הלחם שנותר, 1 כף בכל פעם, כדי למנוע בצק דבק לידיים (הבצק ירגיש דביק).
מרכיבים שתצטרך
קמח לחםקמח לחם
בצקבצק
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
4
מניחים בצק בקערה גדולה מצופה בתרסיס בישול, הופכים לחלק העליון של המעיל. מכסים ולתת לעלות בפעם השנייה במקום חם (85), ללא טיוטות, 1 שעה או עד הוכפל בגודל. (לחץ בעדינות שתי אצבעות לתוך הבצק. אם ההזחה נשארת, הבצק עלה מספיק.) Punch dow down. לכסות ולתת לעלות במקום חם (85), ללא טיוטות, 1 שעה או עד הוכפל בגודל. אגרוף בצק למטה; לכסות ולתת לנוח במשך 5 דקות. צורה בצק לתוך אליפסה 8 אינץ'; מקום על תבנית אפייה זרועים 1 כף קמח תירס. בעדינות מעיל את פני השטח של הבצק עם ספריי בישול. לכסות ולתת לעלות במקום חם (85), ללא טיוטות, במשך 30 דקות או עד הוכפל בגודל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח תירסקמח תירס
בצקבצק
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
5
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
חותכים 1/4 אינץ רדוד לקצץ מרכז כיכר.
7
אופים ב 400 במשך 20 דקות או עד כיכר השחמה על התחתונה נשמע חלול כאשר טפח. מגניב על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור