קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מטבחיםיהודי
סוגי מאכליםלחם
אירועיםחנוכה
מגזין

לחם חלה קל

לחם חלה קל
המתכון לחם חלה קל מוכן בסביבות 2 שעות ו -40 דקות והוא בהחלט סופר מוצרי חלב חינם וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון יהודי. מנה אחת מכילה 249 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. אתה מקבל לחם שמגיש 8. חנוכה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-274 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך שמרים, קמח, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . נסו חלה קלה לפודינג לחם, חלה קלה הודות למכונת לחם נשכחת, ו לחם חלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים את השמרים לתוך המים, ולתת את התערובת לעמוד עד שכבת שמנת טפסים על גבי, כ 10 דקות. מוסיפים דבש ומלח עד מומס, ומוסיפים את הביצים המכות.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
מיםמים
שמריםשמרים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים בקמח, כוס בכל פעם, עד שהבצק דביק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
מפזרים את הבצק בקמח, ולשים עד חלק וגמיש, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
צור את הבצק לצורה עגולה קומפקטית, ומניח בקערה משומנת. להפוך את הבצק על פני כמה פעמים בקערה לשמן את פני הבצק, לכסות את הקערה עם מטלית לחה, ולתת לעלות באזור חם עד הוכפל בגודל, 45 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
אגרוף למטה את הבצק, ולחתוך אותו ל 3 חתיכות בגודל שווה. עבודה על משטח מקומח, מגלגלים את חתיכות הבצק הקטנות לחבלים על עובי האגודל וכ -12 סנטימטרים. חבלים צריכים להיות שמנים יותר באמצע ודקים בקצוות. צובטים 3 חבלים יחד בחלק העליון וצמים אותם. החל מהגדיל מימין, הזז אותו שמאלה מעל הגדיל האמצעי (הגדיל הופך לגדיל האמצעי החדש.) קח את הגדיל הרחוק ביותר שמאלה, ולהעביר אותו מעל גדיל האמצעי החדש. המשיכו לקלוע צמות, להחליף צדדים בכל פעם, עד שהקלף קלוע, וצבטו את הקצוות יחד וקפלו אותם מתחת למראה מסודר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
גלולגלול
6
מניחים את הלחם הקלוע על תבנית אפייה מרופדת בנייר אפייה, ומברישים את החלק העליון בחלמון ביצה מוכה. (עבור קרום רך יותר, מברשת עם חמאה מומסת במקום.)
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
אופים את החלה בתנור שחומם מראש עד החומים העליונים לצבע זהב עשיר והקציץ נשמע חלול כאשר אתה הקש עליו עם כפית, 30 עד 35 דקות. מגניב על מתלה חוט לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
חלהחלה
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור