קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסופרבול
מגזין

לחמניות ויאטנמיות עם רוטב בוטנים

לחמניות ויאטנמיות עם רוטב בוטנים
המתכון ויאטנמית לחמניות עם רוטב בוטנים טבילה יכול לספק הכמיהה ויאטנמית שלך בערך 45 דקות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 12 . זה מנות ראשונות יש 147 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. אם יש לך שיני שום, שמן בוטנים, מלפפון חתוך ג'וליאן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכונים דומים: לחמניות סלט ויאטנמית עם רוטב בוטנים, לחמניות סלט ויאטנמית עם רוטב בוטנים, ו גלילי אביב וייטנאמים עם רוטב בוטנים הויסין.

הוראות

1
כדי להכין רוטב, לשלב הראשון 3 מרכיבים בקערה קטנה, ערבוב עד הדבש מתמוסס. מערבבים בבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
דבשדבש
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כדי להכין לחמניות, שמן חום במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים ג ' ינג ' ר, שום ועוף; מטוגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
4
מערבבים עוף, רוטב הויסין, ורוטב צ 'ילה; צ' יל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
עוף שלםעוף שלם
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
5
מוסיפים מים חמים למנה גדולה ורדודה לעומק של 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
6
מניחים 1 גיליון נייר אורז בצלחת.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
7
תן לעמוד 30 שניות או רק עד רך.
8
מניחים גיליון על משטח שטוח. סדר 1/4 כוס חסה על חצי גיליון, עוזב גבול 1 אינץ'. חסה למעלה עם תערובת עוף 1/4 כוס, 3 רצועות מלפפון, 3 רצועות פלפל פלפל, ו 3 עלי נענע. קיפול הצדדים של גיליון מעל מילוי ומתחיל עם צד מלא, להפשיל ג ' לי רול אופנה. בעדינות לחץ על התפר כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מנטהמנטה
מלפפוןמלפפון
עוף שלםעוף שלם
חסהחסה
ג'ליג'לי
גלולגלול
9
מקום רול, צד התפר למטה, על מגש הגשה (כיסוי כדי לשמור על ייבוש).
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
10
חזור על הנוהל עם הסדינים הנותרים, חסה, תערובת עוף, רצועות מלפפון, רצועות פלפל, ועלי מנטה. חותכים כל גליל בחצי באלכסון.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מנטהמנטה
מלפפוןמלפפון
עוף שלםעוף שלם
חסהחסה
גלולגלול
11
מגישים לחמניות עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
רוטברוטב

מרכיבים

2אינצ ' ים36 julienne-פלפל אדום לחתוך36 julienne-פלפל אדום לחתוך11 קילו קישואים,רוטב צ'ילה חם (כגון Sriracha)רוטב צ'ילה חם (כגון Sriracha)2אינצ ' ים36 julienne לחתוך מלפפון קלוף זרע36 julienne לחתוך מלפפון קלוף זרע41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים36עלי נענעעלי נענע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן8גיליונות אינץ12 (8 אינץ') גליונות עגולים נייר אורז12 (8 אינץ') גליונות עגולים נייר אורז796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים קצוצים דקבוטנים קלויים קצוצים דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה פרוסה דקחסה פרוסה דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורז מתובלחומץ אורז מתובל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוך לרצועות ברוחב 1/4 אינץחזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוך לרצועות ברוחב 1/4 אינץ

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.