קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות3
ציון בריאות9
מגזין

לחמניות לזניה פפרוני

לחמניות לזניה פפרוני
לחמניות לזניה פפרוני עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 26 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל של 450 קלוריות. מתכון זה משמש 3. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מ טעם הבית יש 316 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם רוטב ספגטי ללא בשר, בזיליקום, גבינת ריקוטה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. עם כפית ציון 67%, המנה הזו טובה. נסו לחמניות לזניה פיצה פפרוני קלות, לחמניות לזניה במקפיא, ו עוף בייקון ראנץ ' לזניה לחמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אטריות לפי הוראות החבילה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2
שלב את גבינת הריקוטה, העירית, האורגנו והבזיליקום; מורחים 1/4 כוס על כל אטריות עד 1/2 אינץ'. של קצוות. למעלה עם פפרוני וגבינה שוויצרית; מגלגלים בזהירות.
מרכיבים שתצטרך
לפי עוגהלפי עוגה
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
3
הניחו את התפר כלפי מטה בתוך 1-קט רדוד משומן. תבנית אפייה; למעלה עם רוטב ספגטי. מכסים ואופים בחום של 350 מעלות למשך 20-25 דקות או עד שהם מבעבעים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
5
מניחים לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

ניתן לשלב איטלקית עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו ד. ו. ג. הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים לדובדבנים. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגיל 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם עז עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה ומינרליות, הוא מושלם להתאמה עם פסטה ונקניקים.