קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

לינקולן לוג

לינקולן לוג
לינקולן לוג לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 185 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מ טעם הבית דורש בצל, רוטב ווסטרשייר, אגוזי מלך וענפי פטרוזיליה. עם כפית ציון של 20%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. עוגת עץ לינקולן, שוקולד דובדבן לינקולן יומן, ו חג ההודיה, לינקולן ופודינג דלעת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה שלבו את הגבינות, הבצל, רוטב הווסטרשייר וזרעי הסלרי; מקציפים עד לקבלת תערובת תפוחה. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות. מעצבים ל-7 אינץ'. איקס 1-1 / 2-ב. יומן; רול באגוזי מלך. הכנס ענפי רוזמרין או פטרוזיליה לענפים.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
זרעי סלריזרעי סלרי
צווארי עוףצווארי עוף
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר לה קובי ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר לה קובי ברוט
לורנט-פריר לה קובי ברוט
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.