קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות2
ציון בריאות24
מגזין

לפין א לה קוקוט - תבשיל ארנב צרפתי

לפין א לה קוקוט - תבשיל ארנב צרפתי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Lapin לה קוקוט - תבשיל ארנב צרפתי. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 913 קלוריות, 132 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. לך לחנות ותביא קורנית, מלח ופלפל, מרק בשר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו ארנב עם ירקות האביב - cocotte printanière de lapin, תבשיל ארנב, ו תבשיל ארנב עם פטריות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
Chateau Jalousie Beaulieu בורדו Superieur
שאטו Jalousie Beaulieu הוא יין משובח עם אף אלגנטי, מסומן על ידי פירות אדומים ותבלינים. החיך בעל מרקם בשרני וטאנינים עדינים.