קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות92
מגזין

מאהי מאהי בגריל עם ויניגרט גספאצ'ו

מאהי מאהי בגריל עם ויניגרט גספאצ'ו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Mahi Mahi בגריל עם וינגרט Gazpacho. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 622 קלוריות, 67 גר' של חלבון, ו 30 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לך מהי-מהי, שום, שרי חומץ, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: צרוב מאהי-מאי עם רוטב גספצ'ו ירוק, בזיליקום כתום בגריל מהי מהי עם מתכון ירקות מוקפצים, ו Mahi Mahi בגריל עם ירוק צ'ילה-מרק חלב קוקוס.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.