קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

מאפינס ארוחת בוקר מלוחים

מאפינס ארוחת בוקר מלוחים
מאפינס ארוחת בוקר מלוחים עשויים להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ארוחות הבוקר שלך. מתכון זה מכיל 16 מנות עם 123 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -6 גרם שומן כל אחת. תמורת 35 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. אם יש לכם מלח, קמח, גבינת הווארטי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 24% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מאפינס ארוחת בוקר מלוחים , מאפינס ארוחת בוקר מלוחים ומאפינס ארוחת בוקר מלוחים .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הקמחים, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח והפלפל. בקערה נוספת מערבבים את הביצים, החמאה, החמאה והשמן. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד שהם מרטיבים. מקפלים פנימה את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
ממלאים כוסות מאפינס משומנות או מרופדות בנייר בשלושה רבעים.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
3
אופים ב-400 מעלות למשך 18-22 דקות או עד שקיסם הננעץ במאפינס יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבניות לרשתות.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מגישים חם.

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה3006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קצוץ דק בשר חזיר מבושל לחלוטיןקצוץ דק בשר חזיר מבושל לחלוטין2ביציםביצים63אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cubed Havarti cheese with jalapeno or pepper Jack cheesecubed Havarti cheese with jalapeno or pepper Jack cheese11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1( חצילים)פלפל אדום מתוק, קצוץ דקפלפל אדום מתוק, קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים180אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה