קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס בננה (שוקולד צ'יפס אופציונלי)

מאפינס בננה (שוקולד צ'יפס אופציונלי)
המתכון מאפינס בננה (שוקולד צ'יפס אופציונלי) יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 40 דקות. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 12. מנה אחת מכילה 288 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך חומץ, סודה לשתייה, וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מאפינס ארוחת שקדים Bananan (ללא גלוטן + טבעוני אופציונלי), מאפינס בננה: עם שוקולד צ'יפס & שאור, ו בננה, שוקולד צ'יפס ומאפינס פקאן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.