קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות8
מגזין

מאפינס גזר הפוך אננס

מאפינס גזר הפוך אננס
מאפינס גזר הפוך אננס עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 218 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-16 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. אם יש לכם גזר, צימוקים, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. נסו מאפינס גזר הפוך אננס, עוגת גזר הפוכה אננס, ו עוגת גזר הפוכה אננס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400ºF. ספריי 12 כוסות מאפין, 2 3/4x1 3/8 אינץ', עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
טפיחה 1 כפית סוכר חום בתחתית כל כוס מאפין. מחלקים אגוזים באופן שווה בין כוסות מאפין. מחסנית פרוסות אננס; מחסנית חתוכה לתוך 6 טריזים (24 חתיכות).
מרכיבים שתצטרך
טבעות אננסטבעות אננס
סוכר חוםסוכר חום
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
מניחים 2 חתיכות אננס בכל כוס מאפין.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
4
מערבבים יחד קמחים, קינמון, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מערבבים ביצה, ביצה לבנה, סוכר חום 3/4 כוס, שמן וניל בקערה גדולה, באמצעות מזלג או חוט להקציף. מערבבים באננס כתוש. מערבבים בתערובת קמח, גזר וצימוקים, באמצעות כף, רק עד לחלח. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין כוסות מאפין.
מרכיבים שתצטרך
אננס כתושאננס כתוש
סוכר חוםסוכר חום
חלבוניםחלבונים
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
גזרגזר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מקציףמקציף
קערהקערה
6
אופים 20 עד 25 דקות או עד חום זהוב. לשחרר קצוות מיד; להפוך מאפינס החוצה על גיליון עוגיות. מגניב 10 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס כתוש, undrainedיכול אננס כתוש, undrained227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס יכול לחתוך, סחוטאננס יכול לחתוך, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורד דק (1 גדול)גזר מגורד דק (1 גדול)12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1לבן ביצהלבן ביצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)אגוזי מלך קצוצים או אגוזי פקאןאגוזי מלך קצוצים או אגוזי פקאן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח מחיטה מלאה® מדליית זהב קמח מחיטה מלאה®