קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות180
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס זנגוויל עם שטרויזל אגוזים מתובל

מאפינס זנגוויל עם שטרויזל אגוזים מתובל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני ארוחות בוקר, אז נסו מאפינס זנגוויל עם שטרויזל אגוזים מתובל. והוא מתאים להגשה ל 180 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 88 קלוריות. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו בחוזקה סוכר חום, קפה, סוכר מגורען, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: מאפינס זנגוויל עם שטרויזל מתובל ורוטב קשה מתובל, מאפינס זנגוויל עם שטרויזל אגוזים מתובל, ו מאפינס שטרויזל תפוחים מתובלים מיושנים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הכן שטרויזל אגוזים מתובל. קמח תהליך הבא 5 מרכיבים במעבד מזון עד זנגביל הוא הקרקע דק (כ 1 דקה).
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מקציפים חמאה במהירות בינונית בעזרת מערבל מעמד חשמלי כבד עד לקבלת קרם. מוסיפים בהדרגה סוכרים, מכים עד שהם בהירים ורכים. מקציפים רסק תפוחים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
4
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מקציפים רק עד לקבלת תערובת אחידה לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
שלב קפה מבושל חם ומולסה בכוס מדידה של 2 כוסות זכוכית.
מרכיבים שתצטרך
קפה מבושלקפה מבושל
מולסהמולסה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
6
מוסיפים תערובת קמח לתערובת החמאה לסירוגין עם תערובת קפה, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. מקציפים במהירות נמוכה רק עד לקבלת תערובת אחידה לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קפהקפה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
7
מניחים 12 כוסות אפייה מנייר בתבנית מאפינס של 12 כוסות, ומצפים כוסות בתרסיס בישול. כפית הבלילה לתוך כוסות, מילוי כמעט מלא.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
8
מפזרים שטרויזל אגוזים מתובל.
9
אופים בחום של 350 למשך 18 עד 20 דקות או עד שמקטיף עץ המוחדר במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מוציאים מהתבנית לרשת ומצננים 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
11
מגישים חם.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום כהה ארוז בתקיפותסוכר חום כהה ארוז בתקיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חםקפה מבושל חם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ ג'ינג'ר גבישיקצוץ ג'ינג'ר גבישי2largesביציםביצים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון12כוסות אפיית ניירכוסות אפיית נייר180ריבס, קצוץ טרי או קפואStreusel אגוז מתובלStreusel אגוז מתובל1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה לא מאובטחתמולסה לא מאובטחת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק