קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות35
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מבשלים את הספר: מרק סרטנים במרילנד

מבשלים את הספר: מרק סרטנים במרילנד
מבשלים את הספר: מרק סרטנים במרילנד עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 12 . מנה אחת מכילה עד 37 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 347 קלוריות. אם יש לך שעועית לימה, תפוחי אדמה, שעועית קוביות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו מרק סרטנים במרילנד, מרק סרטנים במרילנד, ו מרק סרטנים במרילנד (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת, לבשל את הבייקון והבצל על חום בינוני גבוה, ערבוב, עד מבושל למחצה ולא פריך עדיין, על 8 דקות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר גדול, מוסיפים את המים והעגבניות ומביאים לרתיחה מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הסרטנים החיים ומרתיחים במשך 12 דקות.
4
להסיר את הסרטנים ולהניח בצד כדי להתקרר. (אם משתמשים בגוויות, להשאיר אותם בסיר.) להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 1 שעה.
5
בינתיים, להסיר את הבשר מן הסרטנים ולהניח בצד. כפי שזה מסובך באופן מסתורי, אלא אם כן אתה ממרילנד, ראה את ההוראות שלהלן להכוונה על איך להפגיז סרטן.
מרכיבים שתצטרך
6
לאחר המרק כבר מבעבע במשך 1 שעה, מוסיפים את הסלרי, תירס, שעועית ירוקה, אפונה, שעועית לימה, תפוחי אדמה, תיבול מפרץ ישן, פתיתי צ ' ילה אדומים, והבייקון השמורה ובצל; אם השתמשת פגרי סרטן וקליפות, מסננים את המרק לפני הוספת הירקות וזורקים את הפגזים. מבשלים עד הירקות מבושלים, כ -30 דקות. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את בשר הסרטנים השמור ומוסיפים את בשר הטופר הטרי, מערבבים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
8
איך לבחור סרטנים
9
תסובב את הטפרים והרגליים.
10
מניחים את הסרטן על הגב ומורידים את הסינר.
מרכיבים שתצטרך
11
חותכים את הקליפה התחתונה רק מתחת לפה עם סכין.
12
הסר וזרוק את הזימים הלבנים הספוגיים, שאינם אכילים.
13
הצמד את גוף הסרטן לחצאים.
מרכיבים שתצטרך
14
תסובב את הסנפירים האחוריים.
15
לפצח את הטפרים עם פטיש כדי להסיר את בשר הטופר.
מרכיבים שתצטרך
16
הסר את הבשר מן החלקים האחרים עם מכוש אגוז.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

992אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיףעגבניות שזיף3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ3(חוֹרֶף)Old Bay seasoning 1 כף פתיתי צ'ילה אדומיםOld Bay seasoning 1 כף פתיתי צ'ילה אדומים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טפר סרטן טרי, הרים מעלבשר טפר סרטן טרי, הרים מעל1קילוגרם12 סרטנים כחולים טריים (בערך 2 סרטני דשן, חתוכים לשניים (או 12 פגרי סרטן כחולים)12 סרטנים כחולים טריים (בערך 2 סרטני דשן, חתוכים לשניים (או 12 פגרי סרטן כחולים)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים (כ -3 ק גרעיני תירס טריים (כ -3 ק " ג)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה טרייה או קפואהאפונה טרייה או קפואה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-אינצ'- קוביות שעועית ירוקה1/4-אינצ'- קוביות שעועית ירוקה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה טרייה או קפואהשעועית לימה טרייה או קפואה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביותתפוחי אדמה חתוכים לקוביות3(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון עבה לחתוך, לחתוך לריבועים 1/2 אינץבייקון עבה לחתוך, לחתוך לריבועים 1/2 אינץ8בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.