קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

מבשלים עוף איטלקי

מבשלים עוף איטלקי
עוף איטלקי מבשלים יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 303 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו עגבניות שימורים, גבינת פרמזן, רסק עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ו דיאט. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו Cheesy Chicken Simmer, טוסקני עוף מבשלים, ו Cheesy Chicken Simmer (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עוף למחבת; מבשלים 10 דקות. או עד להשחמה שווה, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים עגבניות ורסק עגבניות; לשפוך על עוף.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
4
הוסף פלפלים; כיסוי. מבשלים על אש בינונית נמוכה 20 דקות. או עד עוף נעשה( 74°), ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פלפליםפלפלים
5
הסר מהחום. מערבבים בפרמזן. למעלה עם גבינה גרוסה; לתת לעמוד, מכוסה, עד מותך.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
פרמזןפרמזן

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון