קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

מוס שוקולד צ'יפס

מוס שוקולד צ'יפס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו מוס שוקולד צ'יפס. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 575 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 43 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. לכו לחנות ואספו גבינת שמנת, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, תמצית ונילן ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 27%. הציון הזה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם מוס שוקולד צ'יפס, מוס שוקולד צ'יפס מנטה, ו פצצת מוס עוגיות שוקולד צ'יפס.

הוראות

1
במיקרוגל או בסיר כבד ממיסים שוקולד צ ' יפס; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מגניב במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים, בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת ווניל לתערובת אחידה; מקציפים פנימה שוקולד מומס. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת. כפית לתוך מנות קינוח. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גבינת שמנתגבינת שמנת
שוקולדשוקולד
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

מוס בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "