קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות26
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מועדון חומוס וירקות

מועדון חומוס וירקות
מועדון החומוס והירקות עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המתאבנים שלך. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 127 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. לכי לחנות וקחי חומוס, מלפפון, גזר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכון לאוהדים של מזון המזרח התיכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: כריכי חומוס קלאב, Spring ירקות גבינה ארוחת בוקר אופים-Holiday Club, ו חומוס ירקות צלוי.

הוראות

1
מורחים 2 כפות חומוס על כל אחד מ 4 פרוסות לחם. למעלה כל אחד עם 1/4 כוס גזר מגורר, פרוסות צנון, ו 1 עלה חסה.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
גזרגזר
חומוסחומוס
צנוןצנון
מורחיםמורחים
לחםלחם
2
מורחים 1 כף גבינת שמנת להפיץ על כל אחד 4 פרוסות לחם.
מרכיבים שתצטרך
ממרח גבינת שמנתממרח גבינת שמנת
מורחיםמורחים
לחםלחם
3
מניחים בצד גבינה מעל עלי חסה. למעלה כל אחד עם 2 עלי בזיליקום, פרוסות מלפפון, 2 פרוסות עגבניות. למעלה כל אחד עם הנותרים 4 פרוסות לחם.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
בזיליקום טריבזיליקום טרי
מלפפוןמלפפון
גבינהגבינה
עגבנייהעגבנייה
לחםלחם
4
חותכים כריכים בחצי באלכסון, באמצעות סכין משונן.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי לחומוס. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Sophora נוצץ rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.