קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

מוקפץ עוף משמש פיקנטי

מוקפץ עוף משמש פיקנטי
מוקפץ עוף משמש חריף עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 6 . מנה אחת של מנה זו מכילה כ 21 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 253 קלוריות. זה הביא לך את כולםמתכונים. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. גשו לסופר וקנו 1 (15 אונקיה) יכול חצאים משמשים, רוטב סויה, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במשמש אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פאי משמש כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 69%. מתכונים דומים: עוף וברוקולי מוקפצים, עוף מהיר וברוקולי מוקפץ, ו מהיר 15 דקות מוקפץ עוף וירקות.

הוראות

1
מערבבים יחד מיץ משמש, רוטב סויה, עמילן תירס, אבקת שום, אבקת בצל ופתיתי פלפל אדום בקערה קטנה עד שעמילן התירס נמס; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
נקטר משמשנקטר משמש
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן צמחי בווק על אש גבוהה. מערבבים ג ' ינג ' ר, ומבשלים עד שהוא מתחיל הופך חום זהוב, כ -10 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
3
מוסיפים את העוף; מבשלים ומערבבים עד שהעוף הופך לבן ומתחיל להתייצב. מערבבים פנימה את הירקות המוקפצים וממשיכים לבשל עד שהעוף כבר לא ורוד במרכז והירקות חמים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עוף שלםעוף שלם
4
מערבבים פנימה את המשמשים, נתחי האננס ותערובת מיץ המשמש. מביאים לרתיחה, תוך ערבוב מתמיד; מבשלים עד שהרוטב מתעבה ומנקה, בערך 1 דקה. מערבבים בצל ירוק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
נתחי אננסנתחי אננס
נקטר משמשנקטר משמש
בצל ירוקבצל ירוק
משמשמשמש
רוטברוטב