קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות6
ציון בריאות95
מגזין

מוקפץ תאילנדי חם

מוקפץ תאילנדי חם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תאילנדי חם מוקפץ. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 309 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו הל הקרקע, אבקת שום, ירך חזיר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה מובא לך על ידי thai.food.com. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. עם כפית ציון של 90% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: שרימפס תאילנדי מערבבים ומטגנים עם קישואים, בקר וכרוב מערבבים ומטגנים, ו עוף וברוקולי מוקפץ.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Quintan Essentia Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.