קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

מחבת דגים עם תרד

מחבת דגים עם תרד
דג מחבת עם תרד עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה בדמות שלך? למתכון נטול הגלוטן והראשוני הזה יש 223 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חמאה, שמן זית, תיבול פירות ים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחמאה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 71%. הציון הזה די טוב. נסו מחבת דגים וירקות, מחבת דגים מהירה, ו מחבת דגים ים תיכונית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מפזרים פילה עם תיבול פירות ים. במחבת גדולה מבשלים פילה בשמן וחמאה על אש בינונית במשך 3-4 דקות מכל צד או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הסר ושמור על חום.
3
מוסיפים פטריות למחבת; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 2-3 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים תרד ומרק; מבשלים 3-4 דקות יותר או עד שהתרד מחומם. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
5
מגישים עם דגים.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

ניתן לשלב דגים עם פינו נואר, פינו גריגיו וגרואנר וולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. לואי ג ' אדו פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
לואי ג ' אדו פינו נואר
לואי ג ' אדו פינו נואר
פינו נואר ג 'אדו הוא יין זני טהור המופק מחובות פינו נואר ויינות שנבחרו מאתרי כרמים ברמת הכפר ברחבי העיר סי סייטה ד' אור ו סי סווטה צ ' אלונז. כמו בכמה מהיינות הקטנים יותר שלהם, מייסון לואי ג ' אדוט נוהג ב "ר רזפליס" כדי לשפר את איכות היין על ידי סיווג כמה יינות בעלי כינוי גבוה יותר שישולבו בתערובת. המגרשים הסופיים נבחרים בקפידה, ובהתאם לבציר, מיושנים במשך מספר חודשים בחביות עץ אלון כדי לעורר את טעמי פירות היער האדומים הנקיים והבשלים ואת הארציות של הענב המתרכך במגע עדין של עץ. משקף את סגנון הג 'דוט, פינו נואר ג' דוט הוא הרמוני ומאוזן, עם פירותיות שמנמנה ומרקם משיי המקוזז על ידי טאנינים עגולים ועדינים ביין בעל גוף בינוני ומבנה אלגנטי. את זר הזנים האופייני והריחני מאוד משלים גימור טעים ומתמשך.