קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

מחרוזת פירות

מחרוזת פירות
מחרוזת פירות עשויה להיות רק התוספת שאתה מחפש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, ראשוני ושלם 30 מתכון מגיש 10 . מנה אחת של מנה זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 130 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם נתחי אננס, אוכמניות, מנדרינה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 58%. ציון זה מוצק. נסו מחרוזת פירות, מחרוזת פירות, ו מחרוזת פירות ג'לי-או עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; מכסים ומכניסים למקרר למשך הלילה. רגע לפני ההגשה מקפלים פנימה את האוכמניות, הדובדבנים והבננות; לזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
דובדבניםדובדבנים
בננהבננה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר,ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. הנספח של מייסון ל ' אנבוי פינו נואר עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
נספח מייסון ל ' אנבוי פינו נואר
נספח מייסון ל ' אנבוי פינו נואר
אדום של בויסנברי ומינרל על האף שמצטרף לציפורן, רצפת יער, קולה, פלפל שחור עדין ותווי אלון טעימים על החיך. חומציות בברכה מרימה ומרחיבה את הטעמים דרך גימור ארוך ומשיי.