קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

מטבל אפונה, מנטה וצ'ילי

מטבל אפונה, מנטה וצ'ילי
אפונה, מנטה & צ'ילי לטבול דורש על 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 339 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב lacto אובו צמחוני דיאט. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 33 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם גזר, יוגורט טבעי, עלי נענע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה עובד טוב כמו מתאבן זול למדי. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 100%. מטבל אפונה פשוט מנטה, חזה עוף זעפרן עם פירה אנגלית אפונה, יורה אפונה, נענע, ו שעועית מטוגנת וסנדביצ'ים עם נענע: אפונה-לאפל דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
Whizz the peas, yogurt, lemon juice, cumin, mint and chilli together in a food processor to a texture you like. Divide between plastic tubs to pack into lunchboxes, or tip into a serving bowl. Lightly toast the pittas, then cut into wedges and serve with the dip and carrots.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

Chili on the menu? Try pairing with Cava, Grenache, and Shiraz. These juicy reds don't have too much tannin (important for spicy foods), but a sparkling wine like cava can tame the heat even better. The Campo Viejo Cava Brut rosé with a 4.4 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 13 dollars per bottle.
Campo Viejo Cava Brut Rose
Campo Viejo Cava Brut Rose
צבע ורוד נוצץ. נעים וחזק על האף עם נוכחות חזקה של פירות יער אדומים בשלים. עם יש תחושה מעוגלת, נעימה בפה.