קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

מטבל ירקות

מטבל ירקות
ניתן להכין את מטבל הירקות במתכון בסביבות 10 דקות. מנה אחת מכילה 385 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 42 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 35 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו מיונז, שום, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, ו 30 שלם דיאטה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 27%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מטבל ירקות, מטבל ירקות, ו מטבל ירקות ציפי.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו מיונז, אבקת קארי, שום, חומץ, בצל וחזרת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
חזרתחזרת
מיונזמיונז
חומץחומץ
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים יחד, מכסים ומצננים למשך הלילה כדי לאפשר לטעמים להתמזג.

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן דמה קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.