קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

מטבל ירקות טריים

מטבל ירקות טריים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו לטבול ירקות טריים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 288 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. לכו לחנות ואספו עשב שמיר, רוטב ווסטרשייר, פתיתי פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 210 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר כף ציון של 21%. מתכונים דומים: מטבל ירקות עשבי תיבול טריים, חביתת ירקות טריים, ו שעורה ירקות טריים.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את שבעת המרכיבים הראשונים. מקררים, מכוסה, לפחות 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויוה דיווה מוסקטו קולדה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.