קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות93
מגזין

מטבל מקסיקני

מטבל מקסיקני
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו מטבל מקסיקני. מתאים ל-1 מנות. , מתכון זה מכסה 74% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 4835 קלוריות , 263 גרם חלבון ו -387 גרם שומן . 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם קרם מרוכז של מרק פטריות, בשר בקר טחון, סלסה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב וקטוגנית . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 95% , וזה מעולה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מטבל מקסיקני , מטבל מקסיקני ומטבל שכבה מקסיקני .

הוראות

1
מניחים בשר בקר טחון במחבת גדולה ועמוקה. מבשלים על אש בינונית גבוהה עד להשחמה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנת צמחוניתגבינת שמנת צמחונית
ציוד שתשתמש בו
1 פאונד בתפזורת נקניקיית חזיר איטלקית1 פאונד בתפזורת נקניקיית חזיר איטלקית
2
מסננים את בשר הבקר ומניחים בסיר איטי או בסיר חרס עם סלסה, מרק פטריות מרוכז ומזון גבינה מעובד. מבשלים על גבוה עד שהגבינה נמסה. מנמיכים את האש ומבשלים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרוכז של מרק פטריותקרם מרוכז של מרק פטריות
3 כוסות אטריות מיני לזניה (מאפלדה) לא מבושלות או אטריות ביצים בינוניות3 כוסות אטריות מיני לזניה (מאפלדה) לא מבושלות או אטריות ביצים בינוניות
1 עד 2 ג'לפנוס, חתוכים לקוביות דקות1 עד 2 ג'לפנוס, חתוכים לקוביות דקות
(רצוי ברקשייר שגדל באופן טבעי)(רצוי ברקשייר שגדל באופן טבעי)
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לואי רודרר קריסטל ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות וינומיות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.