קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

מטבל עגבניות ושום מיובשות

מטבל עגבניות ושום מיובשות
זקוק לארוחה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו? מטבל עגבניות ושום מיובשות יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתאים ל-16 מנות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 51 קלוריות. תמורת 45 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו פלפל, ממרח גבינת שמנת ®Philadelphia, עירית ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 12%, וזה די גרוע. מטבל עגבניות ושום מיובשות, מטבל ירקות עגבניות מיובשות ושום, ושום צלוי, מטבל עגבניות מיובשות ושעועית לבנה דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מערבבים את החומרים עד לקבלת תערובת אחידה.
2
מגישים עם קרקרים של NABISCO וירקות טריים חתוכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "