קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

מטבל פירות קרם שוקולד

מטבל פירות קרם שוקולד
מטבל פירות קרם שוקולד דורש כ-30 דקות מתחילתו ועד סופו. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-1 גרם חלבון, 5 גרם שומן ובסך הכל 133 קלוריות. תמורת 47 סנט למנה, תקבלו ארוחה בסגנון המשרתת 16. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אם יש לכם בהישג יד פרוסות תפוחים, סירופ שוקולד, גבינת שמנת ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותו. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 10%, המנה הזו גרועה מאוד (אבל עדיין ניתנת לתיקון). מתכונים דומים: מטבל פירות קרם גבינה, מטבל פירות קרם קוקוס ומטבל פירות קרם קוקוס.

הוראות

1
בקערה קטנה טורפים גבינת שמנת וסירופ שוקולד. מקפלים פנימה קרם מרשמלו. מכסים ומקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חטיפי שוקולד חלב כל אחד), שבורים לחתיכות קטנותחטיפי שוקולד חלב כל אחד), שבורים לחתיכות קטנות
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם פירות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-34 דולר.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.