קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מטבלי משמש שקדים

מטבלי משמש שקדים
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני אכילה, אז נסו את מטבלי משמש שקדים. מנה אחת מכילה 37 קלוריות, 0 גרם חלבון ו-2 גרם שומן. תמורת 10 סנט למנה, מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. 20 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם משמשים ים תיכוניים, ציפוי סוכריות, שקדים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אופציה טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב וללא 30 דיאטות. עם ציון ספונקולרי של 13%, המנה הזו לא כל כך נהדרת. בלונדיניות שקדי משמש, מלית שקדי משמש וטביעות אגודל של שקדי משמש דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
ממלאים כל משמש בשקד. במיקרוגל, ממיסים ציפוי סוכריות; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. טובלים כל משמש למחציתו בציפוי, נותנים לעודפים לטפטף.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
( 23)( 23)
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מניחים על תבנית מרופדת בנייר שעווה; מקררים 15 דקות או עד להתייצבות. שומרים במקרר.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Viva Diva Moscato Colada עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-11 דולר לבקבוק.
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק עם טעם טבעי של קוקוס ואננס. בצבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים של מוסקטו. מצוין כאפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.