קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות10
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

מילוי שאלוט תפוחים

מילוי שאלוט תפוחים
מילוי שאלוט תפוחים יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. והוא מספק כ 10 מנות . מנה אחת מכילה 564 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. אם יש לך marjoram, טחון allspice, לחם, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מילוי מישמש ושאלות, מלית צדפות ושאלות, ו בשר חזיר צלוי עם מילוי מישמש ושאלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 163°.
2
מורחים קוביות לחם ב-2 מחבתות אפייה רדודות ואופים בשליש העליון והתחתון של התנור, מחליפים מיקום של מחבתות באמצע האפייה, עד להזהבה, 20 עד 25 דקות בסך הכל. לחם מגניב במחבתות על מדפים, ולאחר מכן להעביר לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
3
להמס חמאה במחבת כבדה 12 אינץ ' על חום מתון, ולאחר מכן להוסיף שאלוט ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד שאלוט משחימים היטב, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בעוד שאלוט הם בישול, קליפה, ליבה, וקוצצים גס תפוחים. מרתיחים דומדמניות סיידר בסיר כבד 1 ליטר, ערבוב מדי פעם, עד סיידר נספג, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים תפוחים לצלצלים משוחים יחד עם מרג ' ורם, מלח, פלפל, אגוז מוסקט, ו allspice ולבשל, ערבוב מדי פעם, עד שהתפוחים מתחילים לרכך, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
העברת דומדמניות ותערובת תפוח לקערה עם קוביות לחם, ולאחר מכן להוסיף אגוזי מלך, גרידה, ומניה ולזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
7
העברת מלית לחמאה 3-עד 3 1/2-ליטר צלחת אפייה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים, מכוסה, באמצע תנור 30 דקות, ואז לחשוף ולאפות עד השחמה, כ -30 דקות יותר.
1
מלית ניתן להרכיב (אבל לא אפוי) 2 ימים קדימה ומקורר, מכוסה. להביא לטמפרטורת החדר לפני האפייה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיידר תפוחיםסיידר תפוחים11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כיכר לחם מחיטה מלאה או לחם בסגנון כפרי, קרום שהושלך ולחם חתוך לקוביות 1/2 אינץ ' (12 כוסות)כיכר לחם מחיטה מלאה או לחם בסגנון כפרי, קרום שהושלך ולחם חתוך לקוביות 1/2 אינץ ' (12 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות1(יכול להיות או להרחיק)מיורן מיובש, מתפוררמיורן מיובש, מתפורר1צביטהקמצוץ של allspice הקרקעקמצוץ של allspice הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת לימון טרי מגורד דקגרידת לימון טרי מגורד דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר עוף הודו או מרק עוף דל נתרןבשר עוף הודו או מרק עוף דל נתרן0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקlb שאלוט, קצוץlb שאלוט, קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טארט תפוחים כגון מקינטוש, גאלה, או Cortlandטארט תפוחים כגון מקינטוש, גאלה, או Cortland1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 מקלות חמאה ללא מלח1/2 מקלות חמאה ללא מלח227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי מלך כוס, קלוי וקצוץ גסאגוזי מלך כוס, קלוי וקצוץ גס