קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

מיני בייגל פיצת חזיר וגבינה

מיני בייגל פיצת חזיר וגבינה
פיצת חזיר וגבינה מיני בייגל דורש בערך 18 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 569 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זה מובא לך על ידי Food.com. גשו לסופר וקנו בייקון, בייגלים, מיונז, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבייגלים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג בייגל אוכמניות כקינוח. נסו בייגל פיצה מיני, בייגל פיצה קל, ו בייגלים מחיטה מלאה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק). יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין