קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

מלוח כמון לאסי

מלוח כמון לאסי
המתכון מלוח כמון לאסי מוכן תוך כ 30 דקות,. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. יש משקה זה 135 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לכם זרעי כמון, קוביות קרח, חלב ללא שומן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכונים דומים: לאסי מנגו חריף ומלוח, לאסי מלוח (Lhassi) עם כמון ונענע, ו Kesar Lassi ~ Saffron Sweet Lassi ~ Punjabi Lassi s.

הוראות

1
טוסט זרעי כמון במחבת קטנה על חום בינוני עד שהם נראים שחורים חרוך, על 8 דקות. אפשר להתקרר לטמפרטורת החדר; לטחון לאבקה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים את הקרח, חלב, יוגורט, מלח וכמון טחון יחד בבלנדר במהירות גבוהה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
כמון טחוןכמון טחון
יוגורטיוגורט
חלבחלב
מלחמלח
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שמורת דה מורגנזון Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.