קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מלט מרשמלו לבן שוקולד רויאל

מלט מרשמלו לבן שוקולד רויאל
מלט מרשמלו לבן שוקולד רויאל עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 716 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 52 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך קצפת כבדה, חלב, שוקולד בר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת לא משהו. נסו עוגת שוקולד שש שכבות עם מילוי מרשמלו קלוי וציפוי שוקולד מלט, שש שכבות עוגת שוקולד עם מילוי מרשמלו קלוי & ציפוי שוקולד מלט, ו אתגר עיצוב מזון / עוגת שוקולד מלט עם מילוי מרשמלו קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, לשלב את כל החומרים, למעט תמצית וניל קצפת, ומבשלים על אש בינונית נמוכה, ערבוב כל הזמן, עד שוקולד נמס.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
קצפתקצפת
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להוסיף תמצית וניל. הפחיתו את החום לנמוך והישארו חמים. כאשר מוכן לשרת, העליון כל מנה עם קצפת.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
קצפתקצפת

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלברינו Fableist. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
הלבקן הפבלאיסט
הלבקן הפבלאיסט
אפרסקים בהירים עם לימון לימון לימון לימון ליים יהיה להמריץ אותך, כמו אשכולית מתמצת את כל החושים שלך. יערה מוסיפה חיך אמצע עגול, בעוד חומציות בהירה שומרת על אור היין ומחמאות התסיסה, מושלם עבור מרגיע כמו שאתה צף במורד הנהר העצלן.