קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות18
מגזין

מלפפון-סלסה צנון

מלפפון-סלסה צנון
סלסה צנון מלפפון יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 63 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. גשו לסופר וקנו מלפפונים, כוסברה, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 56%. מתכונים דומים: סטייק עם מלפפון וסלסה צנון, טאקו חזיר בגריל Adobo עם מלפפון-סלסה צנון, ו סלט מלפפון צנון.

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 7 מרכיבים. כיסוי וצינה, אם תרצה.
2
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.