קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות81
מגזין

ממרח אבוקדו קל בצורה מבישה וצ'יפס

ממרח אבוקדו קל בצורה מבישה וצ'יפס
ממרח אבוקדו קל בצורה מבישה וצ'יפס עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 67 גרם של שומן, וסך הכל 1065 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב טאקו עדין מאל פאסו, טורטיות קמח, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו גואקמולי עם שבבי תירס (Guacamole Con Totopos), גואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו טרי כי הוא קל לעשות יכול להיות עם זה, ו ממרח אבוקדו וצ'יפס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.