קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

ממרח עוף מעושן

ממרח עוף מעושן
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, ממרח עוף מעושן עשוי להיות מתכון מדהים ללא חלב לנסות. מתאים ל-32 מנות. תמורת 30 סנט למנה, מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 5 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 152 קלוריות. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם מיונז, קרקרים, עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כתבלין זול מאוד. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 20%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: ממרח גבינה מעושנת, ממרח סלמון מעושן II וממרח חצילים מעושן.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים. מכסים ומצננים לפחות שעתיים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב מטבל עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "